Kunskapsdatabas
Webhotels Support - Coldvision > Coldvision Help desk > Kunskapsdatabas

Sök:


Jag har fått ett meddelande om “Bandwidth limit .."

Lösning

Det innebär att ni har använt upp nästan all er bandbredd för den aktuella månaden.

Får ni detta meddelandet för första gången ca den 29:e eller 30:e klarar ni er troligtvis utan problem tills den nya månaden startar och mätarna nollställs.

Detta meddelande skickas ut första gången när ni använt 80% av er bandbredd och skickas sedan ut med jämna mellanrum tills mätarna nollställs eller ni uppgraderar eller köper till bandbredd. När all bandbredd är slut, stängs ert abonnemang ner tills månadsskiftet (ingen åtkomst till hemsida).

 
Var den här artikeln till hjälp? ja / nej
Artikelinformation
Artikel ID: 8
Kategori: Webbkonto
Datum tillagd: 2014-10-02 00:12:59
Visningar: 299
Betyg (Röster): Artikel betygsatt 5.0/5.0 (3)

 
« Tillbaka

 
Powered by Help Desk Software HESK - brought to you by Help Desk Software SysAid